Jogurt na śniadanie

Jogurt jest dobry na wszystko, a na podwieczorek idealny.yes

 

 

Wiele z jogurtów light to mieszanka sztucznych składników. Niektóre jogurty beztłuszczowe, szczególnie owocowe nie tylko nie pomagają utrzymać wagi, ale wręcz mogą przyczynić się do tycia. Często mają bowiem więcej cukru niż produkty tradycyjne. A są to cukry proste, powodujące gwałtowny skok poziomu glukozy we krwi. Efektem jest natychmiastowe uczucie sytości. Jednak zaraz potem ilość glukozy gwałtownie spada i odczuwamy głód. Nisko kaloryczne jogurty naturalne zawierają często niezdrowe pektyny, skrobię modyfikowaną , chemiczne zagęszczacze i polepszacze smaku. Zamiast tego, co w jogurcie najcenniejsze , czyli mleka i dobroczynnych bakterii, mamy pojemniczek pełen bezwartościowych składników.

3 Responses to Jogurt na śniadanie

  1. whiness napisał(a):

    Ja nie jem kupnych słodkich jogurtów. Lepiej naturalny, i dodać ulubione dodatki 🙂

  2. Capacitier napisał(a):

    I dlatego najlepszy jest 2-składnikowy jogurt naturalny z dorzuconymi orzez siebie dodatkami, np. zmiksowany z owocami i wkrojonymi bakaliami i orzechami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *